Vragen over je abonnement

Je vindt hier antwoorden op al je vragen over je abonnement. Of je nu informatie zoekt over abonneren, verlengen, betalen, facturatie, opzeggen, wijzigen van je abonnement of onze algemene voorwaarden, wij hebben alle antwoorden voor je op een rijtje gezet. Lees verder om meer te weten te komen en aarzel niet om contact op te nemen als je nog vragen hebt. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het support formulier.

Welke abonnementen zijn beschikbaar in de On The Chain app en wat bieden ze?

On The Chain biedt verschillende abonnementen aan, elk met unieke functies en voordelen. Of je nu een beginner bent of een ervaren gebruiker, er is een abonnement dat bij jouw behoeften past. Zie hieronder de verschillende opties.

Hoe wijzig ik mijn abonnement in de Portfolio App?

In de Portfolio App ga je naar je profiel scherm en kies je Abonnementen.

Wanneer je op de knop 'Abonnement wijzigen' klikt, verschijnt er een slide-in met de volgende opties en informatie:

  • Huidig Abonnement: Als je huidige abonnement 'Gratis' is, kun je overstappen naar een betaald abonnement. 

  • Betaald Abonnement: De knop voor je huidige abonnement is grijs en niet actief. Je kunt kiezen uit de andere abonnementsvormen.

Na het indienen van de abonnementswijziging zie je in de Portfolio App dat de huidige en toekomstige abonnement wordt weergegeven.

Hoe werkt de betaling voor mijn abonnement en hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Bij het kiezen van een abonnement in de On The Chain app kun je eenvoudig betalen met iDEAL of creditcard. Tijdens het afrekenen geef je een machtiging af voor automatische incasso, zodat je abonnement zonder onderbreking wordt verlengd.

Als je je betaalgegevens wilt aanpassen, kun je dit gemakkelijk doen via je profiel in de portfolio app. Hier kun je een nieuw betaalmiddel toevoegen of een bestaand betaalmiddel wijzigen, zodat je altijd de controle houdt over je betalingen.

Waar vind ik mijn betaalgegevens en/of factuur?

Na registratie bij On The Chain krijg je een account voor onze Portfolio App. Dit account heb je nodig om je je abonnement en factuuradres te beheren, en je wachtwoord en accountgegevens te bewerken. Zodra een betaling plaatsvindt, wordt er automatisch een factuur aangemaakt. Je ontvangt twee e-mails: een bevestiging van de betaling en de factuur. In de Portfolio App kun je bij je profiel scherm de factuurlink klikken om de factuur te bekijken.

Hoe gaat verlengen in zijn werk?

Abonnementen verlopen niet. Aan het einde van de looptijd wordt het abonnement automatisch verlengd.

 

Het verlengen van je abonnement in de On The Chain app verloopt eenvoudig en automatisch. Wanneer je abonnement bijna afloopt, wordt het automatisch verlengd met dezelfde voorwaarden als je huidige abonnement, tenzij je ervoor kiest om je abonnement te wijzigen of op te zeggen.

Als je ervoor kiest om niet te verlengen, kun je dit eenvoudig aanpassen in de instellingen van je account. Zo behoud je altijd de controle over je abonnement en voorkom je ongewenste verlengingen.

Mocht je je abonnement willen upgraden of downgraden, dan kun je dit ook gemakkelijk aanpassen voor de verlengingsdatum.

Hoe zeg ik op?

In de On The Chain Portfolio App ga je naar je profiel scherm en kies je Abonnementen. Je kunt opzeggen door op de knop 'Opzeggen' te klikken.

Wanneer stopt mijn abonnement na opzeggen?

  • Gratis abonnement: Je kunt per direct opzeggen. Je toegang tot de app wordt per direct geblokkeerd. Je gegevens worden na 30 dagen verwijderd. 
  • Maandabonnement: Je kunt tot vijf werkdagen voor de einddatum opzeggen. Na deze periode stopt je abonnement 30 dagen na de laatste betaling.
  • Jaarabonnement: Je kunt tot één maand voor de einddatum opzeggen. Na deze periode stopt je abonnement één jaar na de laatste betaling. Als je binnen de opzegtermijn opzegt, eindigt je abonnement op de einddatum van de vooraf betaalde termijn.

Wat gebeurt er met mijn (transactie)data nadat ik heb opgezegd?

Er is geen reden om jouw gegevens langer te bewaren dan strikt noodzakelijk. Na beëindiging van je abonnement blokkeren we je account en heb je geen toegang meer tot je (transactie)data. Dit gebeurt maximaal 30 dagen na de einddatum van je abonnement, waarna we ook al je persoonlijke informatie en transactiedata verwijderen. Zorg ervoor dat je via de downloadfunctie je transacties veiligstelt voordat we je account blokkeren.

Wat moet ik doen als een wijziging in mijn abonnement geblokkeerd is?

Wijzigingen worden normaal gesproken automatisch verwerkt. Als een wijziging geblokkeerd is, betekent dit dat er iets is misgegaan. We zijn hier waarschijnlijk al van op de hoogte. Tijdens kantooruren ontvang je van ons een e-mail waarin we aangeven dat we het probleem hebben opgemerkt en dat we eraan werken om het op te lossen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden vind je onderaan elke pagina en hier onder de link "Voorwaarden". 

Abonnementen bij On The Chain

Bij On The Chain bieden we verschillende abonnementen aan om aan de diverse behoeften van onze gebruikers te voldoen. Hieronder beschrijven we de beschikbare opties

Beginnen met Crypto (Gratis):

Dit abonnement is ideaal voor beginners. Het biedt gratis synchronisatie van maximaal vijf wallet-adressen en één exchange. Je krijgt een overzicht van je crypto-bezit en transacties, inclusief een dashboard voor waarde- en kostenontwikkeling. Een handige adresboek voor het bijhouden van vijf adressen. Daarnaast ontvang je een startgesprek van een uur en toegang tot de On The Chain nieuwsbrief.

Afbeelding van verschillende crypto munten.
Een man met een mobiel in zijn hand met op het buro een aantal crypto munten waar Bitcoin zichtbaar is.

Beheer je Crypto:

Voor €9,95 per maand (met korting bij een jaarabonnement) kun je gebruik maken van dit uitgebreide pakket. Hiermee kun je tot vijf wallet-adressen en vijf exchanges synchroniseren. Dit abonnement biedt gedetailleerd beheer van je crypto-bezit en transacties, evenals belastingrapportage met 1 druk op de knop. Ook krijg je een adresboek waar je twintig adressen kunt bijhouden. Bij een jaarabonnement krijg je 1 uur extra begeleiding en toegang tot de On The Chain nieuwsbrief.

Beoordeel je Crypto:

Dit is het meest uitgebreide abonnement en kost €24,95 per maand (met korting bij een jaarabonnement). Je kunt onbeperkt wallet-adressen en exchanges synchroniseren, adressen in je adresboek bijhouden en je krijgt volledig inzicht in en beheer van je crypto-bezit en transacties. Het pakket omvat belastingrapportage met 1 druk op de knop, een startgesprek van een uur, 1 uur extra begeleiding bij een jaarabonnement, en 5% korting op extra begeleidingsuren. Daarnaast krijg je toegang tot de On The Chain nieuwsbrief.

Een foto van iemand die een mobiel vast houdt met in de achtergrond een laptop op een buro.
Dominique

Dominique